滴雞精推薦

滴雞精無任何添加物,營養價值高,有身體所需的胺基酸、蛋白質,且分子小更利於身體吸收,是最好的營養補給品。推薦每天飲用一碗滴雞精不管是孩童、上班族、學生、老年人及孕產婦都可以增强體力、調整體質、營養補給及促進食欲。
中醫肯定雞精對補氣養身的功效,一人若筋骨活絡,通體舒暢,再加上營養充足,自然健健康康。西醫發現雞精所含的蛋白質是一種小份子,相當好消化與吸收,在醫學研究上也發現滴雞精有許多功效,不僅能增强抵抗力,改善疲勞,亦能强化體力。經醫學證實,雞精蘊含100%的天然養分,不含脂肪、膽固醇、人造色素及防腐劑,能照顧你人生各階段的需要,常飲則有助於身體健康。
市面上有好多唔同嘅滴雞精產品,可以不妨留意一下佢地入面選用嘅一啲中藥成份系咪適合自己嘅體質,如果一啲涉及人蔘呀,紅蔘呀,當歸呢啲比較溫燥大補啲嘅中藥呢,剖腹產嘅孕婦,特別系仲有傷口嘅話呢就要留意喇,唔好喺產後兩個禮拜內食呢啲滴雞精嘅產品。